مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 14:272022-06-14حوادث

فروش صندلی دانشگاه دولتی «70 میلیون تومان»/ کلاهبرداران بازداشت شدند


رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری دو کلاهبردار خبر داد که با فروش صندلی های یکی از دانشگاه های دولتی از 100 نفر بیش از 70 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری 2 کلاهبردار خبر داد که با فروش صندلی های یکی از دانشگاههای دولتی 70 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

سرهنگ سعید راستی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات این خبر گفت:در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و اخذ مبالغ هنگفتی برای ثبت نام در یکی از دانشگاه های دولتی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان با ادعای ذی نفوذ بودن در دستگاه های اجرایی، مبالغی بیش از 700 میلیون ریال از دانشجویان دریافت و سپس از ارائه خدمات دانشگاهی امتناع می ورزند.

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد : با شناسایی مخفیگاه متهمان در میدان الغدیر یافت آباد و شهر طالقان از توابع استان تهران نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی منعکس و در نهایت دستور دستگیری متهمان اخذ شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش صندلی دانشگاه دولتی «70 میلیون تومان»/ کلاهبرداران بازداشت شدند

فروش صندلی دانشگاه دولتی «70 میلیون تومان»/ کلاهبرداران بازداشت شدند