مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 14:382022-06-14حوادث

کلاهبرداری در پوشش فروش صندلی دانشگاه های دولتی


به گفته رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش  70 میلیارد ریال ارزیابی و اعلام کرده اند.

- رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت دو کلاهبردار که از طریق فروش صندلی های یکی از دانشگاهای دولتی 70 میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بودند، خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سعید راستی در این باره گفت: مدتی قبل تعدادی از شهروندان به پلیس مراجعه و اعلام کردند که از سوی دو نفر مورد کلاهبرداری قرار گرفته و پس از آنکه مبالغ هنگفتی را برای ثبت نام و خرید صندلی در دانشگاه های دولتی به آنان پرداخت کرده اند، دیگر نتوانسته اند آنها را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در پی اعلام این گزارش رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت، گفت: ماموران با انجام تحقیقات اولیه و بررسی های پلیسی متوجه شدند که متهمان پرونده با ادعای اینکه در دستگاه های اجرایی دارای نفوذ و ارتباطات خاص هستند بیش از 700 میلیون ریال از دانشجویان دریافت کرده و به آنان وعده داده بودند که صندلی رشته مورد علاقه شان در دانشگاه دولتی را برایشان خریداری خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری در پوشش فروش صندلی دانشگاه های دولتی

کلاهبرداری در پوشش فروش صندلی دانشگاه های دولتی