مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 14:472022-06-14حوادث

یزد: ببخش یک اعدامی از طرف خانواده مقتول


پس از ارجاع پرونده به شعبه 31 شورای حل اختلاف ویژه زندانیان و با تلاش های مستمر اعضاء و کارکنان این شعبه و مسوولین زندان، - سرانجام خانواده مقتول، رضایت بی قید و شریط خود را اعلام و قاتل از چوبه دار رهایی یافت.

رییس کل دادگستری استان یزد از ایجاد صلح و سازش در یک پرونده قتل پس از گذشت سه سال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی دهشیری در این رابطه بیان کرد: سال 1399 بر اثر اختلاف بین اعضای یک خانواده که منجر به ایجاد نزاع و درگیری شدید بین آن ها شد یکی از طرفین دعوا به شدت دچار آسیب شده و در نهایت جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: پس از ورود نیروی انتظامی و دستگیری متهم و اعلام گزارش جزییات قتل به دستگاه قضایی، پرونده ای در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اردکان تشکیل گردید و در نهایت پس از طی مراحل انجام تحقیقات مقدماتی و رسیدگی، رأی بر محکومیت متهم به قصاص نفس صادر شد.

این مقام عالی قضایی استان اظهار کرد: پس از ارجاع پرونده به شعبه 31 شورای حل اختلاف ویژه زندانیان و با تلاش های مستمر اعضاء و کارکنان این شعبه و مسوولین زندان، سرانجام خانواده مقتول، رضایت بی قید و شریط خود را اعلام و قاتل از چوبه دار رهایی یافت.

وی وجود شعب شورا های حل اختلاف ویژه زندانیان مستقر در زندان را عامل مهمی در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان ها دانست و گفت: شعب شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد: ببخش یک اعدامی از طرف خانواده مقتول

یزد: ببخش یک اعدامی از طرف خانواده مقتول