مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 14:472022-06-14سياسي

از توزیع 170 هزار بسته معیشتی تا بسیج دستگاه ها در عرصه حجاب و عفاف


نشست فصلی قرارگاه 19 دی استان قم با تشریح دستاوردهای این قرارگاه در سال گذشته و تبیین اولویت ها و برنامه های راهبردی کمیته های سیزده گانه برای سال جاری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، نشست فصلی قرارگاه 19 دی استان قم با موضوع ارائه گزارش عملکرد سال 1400 قرارگاه 19 دی استان قم، بیان راهکارهای عملیاتی برای سال 1401 و تشریح طرح شهربانو با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به همت شهرداری قم، در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد.

مهدی علی بابایی مسئول دبیرخانه قرارگاه 19 دی استان قم طی سخنانی در ابتدای این نشست با بیان اینکه اصلاح وضعیت استان قم در حوزه حجاب و عفاف نیازمند مشارکت همه دستگاه هاست، اظهار کرد: ما نسبت به این موضوع به صورت کامل آگاه هستیم که موضوع تغییر چهره یک شهر در یک مدت کوتاه شدنی نیست اما برای رسیدن به هدف باید حرکت کرد و برای آینده برنامه داشت.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه 19 دی قم در قالب 15 کمیته فعالیت های مختلف خود را دنبال می کند، اضافه کرد: کمیته امر به معروف و نهی از منکر که در قالب 13 کارگروه کار خود را دنبال می کند تبلور فعالیت های قرارگاه 19 دی است که طرح بوستان نمونه یکی از دستاوردهای این کمیته است که با مشارکت شهرداری قم دنبال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توزیع 170 هزار بسته معیشتی تا بسیج دستگاه ها در عرصه حجاب و عفاف

از توزیع 170 هزار بسته معیشتی تا بسیج دستگاه ها در عرصه حجاب و عفاف