مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 15:022022-06-14اقتصادي

ستاری: قانون جهش تولید دانش بنیان بسیاری از قوانین پایه ای کشور را تغییر می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری روز سه شنبه در نشست عرضه اولیه سهام شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس (تپسی) با تاکید بر این که ایده ها، - معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: قانون جهش تولید دانش بنیان بسیاری از قوانین پایه ای کشور را تغییر می دهد و یک جهت گیری مناسب برای سال آینده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری روز سه شنبه در نشست عرضه اولیه سهام شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس (تپسی) با تاکید بر این که ایده ها، تفکرات، خلاقیت ها و نوآوری قابل قیمت گذاری نیستند، افزود: در سال های گذشته یک حرکت و راهی بزرگ را برای ورود نخبگان و فعالان بخش خصوصی در حوزه های مختلف از جمله فناوری اطلاعات، بیوتکنولوژی، نانو، سلول های بنیادی برای بروز خلاقیت ها باز کردیم.

وی در این نشست که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد به ابلاغ قانون جهش تولید دانش بنیان در اردیبهشت ماه از سوی رییس جمهور اشاره و تاکید کرد: این قانون یک تغییر نگرش و تغییر فرهنگ در اقتصاد کشور محسوب می شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوربه همه مسوولان و فعالان اقتصادی توصیه کرد که قانون جهش تولید دانش بنیان را مطالعه کنند چراکه این قانون بسیاری از قوانین پایه ای کشور را تغییر می دهد و یک جهت گیری را برای سال آینده کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: قانون جهش تولید دانش بنیان بسیاری از قوانین پایه ای کشور را تغییر می دهد

ستاری: قانون جهش تولید دانش بنیان بسیاری از قوانین پایه ای کشور را تغییر می دهد