مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 15:322022-06-14سياسي

برخی از موضوعات حوزه کودک معادله چند مجهولی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتاح احمدی در جلسه شورای هماهنگی مرجع استانی حقوق کودک اظهار کرد: توجه به حقوق کودکان از آن رو دارای اهمیت زیادی است، چون نسل آینده هستند.

وی با تأکید بر دغدغه مندی بیشتر در ارتباط با کودکان افزود: اقدامات بر زمین مانده در حوزه کودکان باید شناسایی شود، چون برخی از موضوعات به معادله چند مجهولی تبدیل شده است.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری با بیان اینکه کودکان سرمایه های انسانی و نیروی محرکه توسعه انسانی پایدار هستند، اضافه کرد: قانون در زمینه تامین حقوق کودکان مسئول است و باید خلأها را در این زمینه شناسایی کنیم.

وی به محدود بودن بودجه دولتی اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت ها در این حوزه بهره برد و از توان مالی و دانش افراد مختلف نیز استفاده کرد.

احمدی با اشاره به اینکه ابتکار به خرج داد و در کل باید حمایت از کودکان در حد اعلی باشد، افزود: کودکان زنجانی باید توسط زنجانی ها حمایت شده و به آینده توسعه یافته توجه کنند.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از معضلات را بیان نمی کنیم، در حالی که باید این موارد مطرح و بررسی شود و باید در اختیار دانشگاهیان قرار داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از موضوعات حوزه کودک معادله چند مجهولی شده است

برخی از موضوعات حوزه کودک معادله چند مجهولی شده است