مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 15:422022-06-14فرهنگي

پردیس تئاتر شهرزاد آمار مخاطبان خود را اعلام کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش های بک تو بلک به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان، چه کسی جوجه تیغی را کشت به نویسندگی و کارگردانی بهرام افشاری، - پردیس تئاتر شهرزاد طی 4 هفته گذشته میزبان بیش از 40 هزار مخاطب بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش های بک تو بلک به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان، چه کسی جوجه تیغی را کشت به نویسندگی و کارگردانی بهرام افشاری، درهم تنیدگی به نویسندگی و کارگردانی احسان گودرزی و آنا کارنینا به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی، در حالی هفته جدید خود را آغاز کردند که طی حدود چهار هفته گذشته میزبان بیش از 40 هزار مخاطب بوده اند.

این استقبال ها در حالی است که تمامی ظرفیت های پیش فروش نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت تا 27 خرداد و بک تو بلک به کارگردانی سجاد افشاریان به اتمام رسیده و سایر نمایش ها اجرای شان تا 10 تیر ادامه خواهد داشت.

پردیس تئاتر شهرزاد اواسط اردیبهشت سال جاری میزبان نمایش اولد سانگز؛ عشق روز های کرونا به نویسندگی و کارگردانی محمدرحمانیان و تهیه کنندگی علی اوجی شد و طی 2 هفته بیش از 7 هزار و 500 نفر مخاطب به تماشای این نمایش نشستند.

این نمایش به فروشی معادل 1 میلیارد تومان دست پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس تئاتر شهرزاد آمار مخاطبان خود را اعلام کرد

پردیس تئاتر شهرزاد آمار مخاطبان خود را اعلام کرد