مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 16:172022-06-14سياسي

هدف یک مداح از پوشش نامتعارفش در هیأت/ امیر کرمانشاهی: قصد دیگری داشتم


من بنا داشتم شعری در خصوص توهین فیلم «عنکبوت مقدس» به ساحت امام رضا بخوانم و حین آن هم با ظاهر خودم بگویم اینکه می گویید مذهبی ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) در هیأت انصارالحجه(عج) مشهد امسال با حواشی همراه شد که یکی از دلایل اصلی آن لباس مداح این هیأت، امیر کرمانشاهی بود.

بلافاصله از همان تصاویر پخش زنده جلسه، این لباس واکنش های پیشکسوتان مداحی و عموم مردم را در پی داشت در موافقت یا مخالف با آن اظهارنظر کردند که می توانید اینجا بخوانید.

بعد از اهل بیت(ع)، پیشکسوتان جامعه مداحی برایم ارزشمندترین هستند امیر کرمانشاهی مداح اهل بیت در خصوص حواشی ایجاد شده درباره لباسش در مراسم جشن میلاد امام رضا علیه السلام در هیأت انصارالحجه(عج) مشهد به خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس گفت: ابتدا، حرف اصلی را مطرح کنم که در عالم بعد از وجود اهل بیت(ع) و پدر و مادر، هیچ چیز به اندازه بزرگ ترها و پیشکسوتان جامعه مداحی و عرصه نوکری برای من دارای ارزش نیست؛ بنابراین اگر این اقدام موجب آزرده خاطر شدن آنان شده است، دستشان را می بوسم.

خاک پای تمام عاشقان حضرت رضا(ع) هستم وی با بیان اینکه نمی خواهم توجیهی بیاورم یا دفاعی کنم، گفت: بعد از آن مراسم در صفحه اینستاگرامم متنی منتشر کردم که نوشتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف یک مداح از پوشش نامتعارفش در هیأت/ امیر کرمانشاهی: قصد دیگری داشتم

هدف یک مداح از پوشش نامتعارفش در هیأت/ امیر کرمانشاهی: قصد دیگری داشتم