مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 16:222022-06-14حوادث

کلاهبرداری از 2000 نفر از طریق فروش آپارتمان


متهم تحت تعقیب از سال 1394 چند دفتر در مناطق شمالی تهران تاسیس کرده و واحدهای آپارتمانی در شهرک پردیس را به حدود دو هزار نفر فروخته اما در نهایت پس از دریافت وجه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که بیش از 2 هزار بار کلاهبرداری انجام داده بود خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی در این باره گفت: از مدتی قبل چندین مورد کلاهبرداری در فروش واحدهای مسکونی در فاز یازدهم شهرک پردیس به پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع داده شد که درپی آن رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی ویژه از ماموران معاونت مبارزه جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام تحقیقات اولیه در خصوص شناسایی کلاهبردار یا کلاهبرداران اظهار کرد: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد که متهم تحت تعقیب از سال 1394 چند دفتر در مناطق شمالی تهران تاسیس کرده و واحدهای آپارتمانی در شهرک پردیس را به حدود دو هزار نفر فروخته اما در نهایت پس از دریافت وجه، آپارتمانی را به آن ها تحویل نداده است.

در همین راستا نیز کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات، با رصد های اطلاعاتی گسترده هویت و مخفیگاه متهم اصلی را در شمال تهران شناسایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از 2000 نفر از طریق فروش آپارتمان

کلاهبرداری از 2000 نفر از طریق فروش آپارتمان