مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 16:572022-06-14اقتصادي

معترضان یارانه توجه کنند


افرادی که نسبت به ثبت اعتراض برای عدم دریافت یارانه و یا دهک بندی اقدام و برایشان یک مرحله واریز شده است، باید توجه داشته باشند که امکان برداشت برای هیج یک از افراد معترض فعلا وجود ندارد و باید تا زمان انجام بررسی صبر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از آنکه یارانه جدید در اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد، مشخص شد که حدود شش میلیون نفر از افرادی که تا فرودین ماه امسال یارانه دریافت می کردند، تحت عنوان دهک دهم حذف شده اند.

این موضوع که با تشخیص وزارت رفاه انجام شده بود، اعتراض بسیاری را به دلیل عدم تشخیص صحیح در دهک بندی به همراه داشت و از این جهت رییس جمهور دستور فوری بررسی وضعیت کسانی که اعتراض خود را ثبت کرده بودند صادر و تاکید کرد که به حسابشان واریز انجام شود.

افرادی که نسبت به عدم دریافت یارانه و دهک بندی اعتراض داشتند آن را در سامانه hemayat.

mcls.

gov.

ir ثبت کردند و بعد از دو مرحله اعلام لیست از سوی وزارت رفاه، برای تمامی این افراد، یک مرحله یارانه، واریز شده است ولی مسدود بوده و قابل برداشت نیست.

این در حالی است که از دو مرحله یارانه 300 تا 400 هزار تومانی که در قالب مرحله 135 و 136، واریز شده بود، بخش اول در 21 اردیبهشت و بخش دوم در 21 خرداد قابل برداشت شد، در این بین معترضانی که به حسابشان واریز صورت گرفته بود، این تصور را داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضان یارانه توجه کنند

معترضان یارانه توجه کنند