مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 17:272022-06-14اقتصادي

امضای یادداشت تفاهم همکاری ایران و ترکمنستان/ حجم تجارت دو کشور دو برابر می شود


یادداشت تفاهم همکاری مشترک بین ایران و ترکمنستان به امضای وزیر کار و حمایت اجتماعی ترکمنستان و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین ایران و ترکمنستان امروز با حضور محمد سعید بابایوییچ سیلاپف پنتای وزیر کار و حمایت اجتماعی ترکمنستان و محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل وزارت کار به امضاء رسید.

بر اساس این یادداشت تفاهم قرار است همکاری دو کشور در زمینه های حمایت اجتماعی، بازنشستگان، تأمین اجتماعی، بهزیستی و آموزش های فنی و حرفه ای ارتقاء یابد.

در این مراسم محمدهادی زاهدی وفا با اشاره به اینکه ایران و ترکمنستان دو کشور دوست و همسایه و خویشاوند هستند گفت: در 30 سال گذشته روابط دوستانه و آرام بین دو کشور برقرار بوده و ایران جزو اولین کشورهایی بود که استقلال ترکمنستان را به رسمیت شناخت.

وی همچنین گفت: وزارت تعاون متولی برنامه های حمایت اجتماعی ، بازنشستگان، آموزش فنی و حرفه ای، بهزیستی، سالمندان و کارگران است و امیدواریم بر اساس این تفاهم نامه همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم.

وی همچنین گفت: وزارت کار دارای شرکت های اقتصادی فراوانی در زمینه حمل و نقل ریلی و دریایی و همچنین شرکت انرژی است که می تواند زمینه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای یادداشت تفاهم همکاری ایران و ترکمنستان/ حجم تجارت دو کشور دو برابر می شود

امضای یادداشت تفاهم همکاری ایران و ترکمنستان/ حجم تجارت دو کشور دو برابر می شود