مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 18:072022-06-14اقتصادي

توضیحات شرکت برق در مورد یک پیامک/برق اصناف قطع نمی شود


شرکت توزیع برق زنجان در توضیح پیامک های ارسال شده به قنادان در مورد قطعی برق این صنف، توضیحاتی را به خبرگزاری فارس ارسال و توضیح داده که در مورد این پیامک دقت نشده است.

- ماجرای عجیب پیامک برقی به قنادان در خبرگزاری محترم فارس شرکت توزیع برق زنجان با ارسال جوابیه ای به ین خبر واکنش نشان داد.

در این جوابیه آمده است: به استحضار مردم شریف استان زنجان بویژه اصناف محترم می رساند پیامک ارسال شده برای کارخانه ها و واحدهای تولیدی است نه اصناف  و مشاهده می شود، برخی مشترکین علاوه بر واحد صنفی، کنتور برقی نیز به نام خود در واحدهای صنعتی یا واحد تولیدی دارند که پیامک شرکت برق زنجان برای این مراکز بوده نه اصناف که به آن دقت نشده است.

امسال با تمهیدات به عمل آمده و تفاهم نامه منعقد شده با وزارت نیرو و وزارت صمت، مدیریت بار مصرف برق در تابستان برای شرکت های صنعتی و واحدهای تولیدی برنامه ریزی و اردیبهشت ماه سال جاری به تمامی صنایع و واحدهای تولیدی ابلاغ شده است.

بر همین اساس به اطلاع صنوف محترم قنادان زنجانی می رساند با توجه به اینکه تعرفه برق مصرفی واحدهای تولیدی یاد شده تعرفه صنعتی می باشد، طبق توافقی که وزارت نیرو و وزارت صمت منعقد کرده اند و در اردیبهشت ماه سال جاری ابلاغ شده است نسبت به تعدیل بار مصرفی خود بطوریکه بجز یخچال نگهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شرکت برق در مورد یک پیامک/برق اصناف قطع نمی شود

توضیحات شرکت برق در مورد یک پیامک/برق اصناف قطع نمی شود