مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 18:272022-06-14سياسي

نهاد رهبری و حمایت مردمی پایه های اقتدار امروز ایران هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله (عج) در همایش ایران قوی که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، - محمدعلی جعفری گفت: وجود رهبری، نقش، حضور و حمایت مردم با محوریت جوانان متعهد و انقلابی و کار جهادی نیرو های دلسوز انقلاب از عوامل موثر و کلیدی در اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله (عج) در همایش ایران قوی که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: امروز بعد از گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما به اقتدار ملی ما اعتراف می کنند و البته در پی آن هستند که این اقتدار را بشکنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز به یک درخت تنومند و قدرتمند تبدیل شده و دشمنان نیز تلاش می کنند تا این توانمندی و قدرت را از بین ببرند، افزود: وجود رهبری، نقش، حضور و حمایت مردم با محوریت جوانان متعهد و انقلابی و کار جهادی نیرو های دلسوز انقلاب از عوامل موثر و کلیدی در اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند.

عزیزجعفری با بیان اینکه خروجی کار جهادی به ویژه وقتی که از سوی یک جمع جوانانه مومنانه صورت می گیرد اقتدار و پیشرفت کشور است، اظهار کرد: وقتی کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد رهبری و حمایت مردمی پایه های اقتدار امروز ایران هستند

نهاد رهبری و حمایت مردمی پایه های اقتدار امروز ایران هستند