مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 18:272022-06-14سياسي

احداث خوابگاه دانشجویی دانشگاه علم و فناوری بهشهر + فیلم و عکس


استاندار مازندران مهمترین اولویت دانشگاه علم و فناوری مازندران را خوابگاه دانشجویی عنوان کرد و گفت: برنامه و کارگروه توانمندسازی دانشگاه تعریف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سید محمود حسین پور امروز سه شنبه در بازدید از دانشگاه علم و فن آوری مازندران و دیدار با اساتید و شورای دانشگاه اظهار کرد: در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی قرار داریم؛ سالی که توسط رهبری نامگذاری شده و دانشگاه علم و فن آوری مازندران نزدیکترین دانشگاه به پیام ایشان است و باید در این راستا اقدامات راهبردی مناسب انجام شود.

وی افزود: توانمندسازی دانشگاه ها از دغدغه های جدی است که باید در این راستا و برای توسعه استان با توان دانشگاه ها، اساتید و نخبگان وارد کار شد و با تشکیل کارگروه توانمندسازی در دانشگاه تلاش شود تا دانشگاه دیده شود.

استاندار مازندران مهمترین دغدغه رییس جمهور را هم دانشگاه ها عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا هم رییس جمهور دغدغه دانشگاه ها و دانشجویان را برای آینده کشور دارد و بر رسیدگی به امور دانشجویان تاکید دارند و اینکه در فضای توسعه ای دانشگاه ها تلاش شود.

حسینی پور گفت: با توجه به دغدغه های رییس جمهور تلاش شد تا در استان مازندران، دانشگاه ها در فضای اجرایی و کار اجرایی دیده شده و قرارگاه های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث خوابگاه دانشجویی دانشگاه علم و فناوری بهشهر + فیلم و عکس

احداث خوابگاه دانشجویی دانشگاه علم و فناوری بهشهر + فیلم و عکس