مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 19:072022-06-14پزشكي

راه اندازی 5 درمانگاه در عربستان برای حجاج ایرانی


مشاور رییس سازمان حج و زیارت در امور بهداشت و درمان زائران با اشاره به ارائه خدمات پزشکی در 5 درمانگاه عربستان گفت: واکسن تزریقی شماری از زائران مورد تأیید سعودی ها نبود که سینوفارم زدند و واکسیناسیون آنها تکمیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، داود باقری، مشاور رییس سازمان حج و زیارت در امور بهداشت و درمان زائران در مورد تمهیدات پزشکی و بهداشتی پیش بینی شده برای مراقبت از وضعیت سلامت زائران در حج تمتع 1401 اظهار داشت: با توجه به محدودیت سنی زیر 65 سال زائران و وجود بیماری کرونا، معاینات حجاج در ایران با این رویکرد انجام شد و علاوه بر توجه به سلامت و استطاعت جسمانی، واکسن های مورد نیاز زائرین تزریق و تکمیل شد.

وی افزود: زائرانی که براساس دستورالعمل های مرکز پزشکی معاینه و استطاعت آنها تأیید شد، حداقل 2 دز واکسن کرونای مورد تایید عربستان را تزریق کردند.

همچنین واکسن تزریقی شماری از زائران مورد تأیید کشور میزبان نبود، که سینوفارم زدند و واکسیناسیون کرونای آنها هم تکمیل شد.

 باقری با اشاره به تزریق دو واکسن مننژیت و فلج اطفال به زائران اظهار کرد: واکسن مننژیت هر سه سال یک بار باید تزریق شود و کسانی که بیش از سه سال از تزریق واکسن آنها گذشته بود، مجدد واکسن مننژیت را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 5 درمانگاه در عربستان برای حجاج ایرانی

راه اندازی 5 درمانگاه در عربستان برای حجاج ایرانی