مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 19:472022-06-14اقتصادي

اشتغال در آزمایش؛ 100 نفر تا آخر خرداد، 500 نفر تا پایان سال!


معاون اجرایی رییس جمهور که امروز به شیراز سفر کرده بود در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس پیرامون وضعیت کارخانه آزمایش گفت: خط تولید آبگرمکن در کارخانه آزمایش در 28 خرداد ماه راه اندازی می شود و مدیران کارخانه ملزم شده اند که در سه بازه زمانی تا فروردین 1402، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صولت مرتضوی اظهار داشت: کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز نیز ملزم شد از مرداد ماه 1401، روند ساخت و انتقال به منطقه ویژه اقتصادی را تسریع بخشد و همچنین قند ممسنی هم به زودی تولید خود را آغاز می کند.

وی در جلسه ای که با اصحاب رسانه داشت، توضیح داد: در سفر اول رییس جمهور به فارس طرح هایی پیش بینی کردیم که میزان تعهدات دولت از محل منابع عمومی از سال 1400 بیش از 100 درصد محقق شده است.

او افزود: منابع کافی برای اتمام آزاد راه شیراز-اصفهان با بیش از 200 کیلومتر آزاد راه که از افتخارات استان و کشور محسوب می شود و به میزان کافی پیش بینی نشده بوده است که با تخصیص اعتباراتی تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

مرتضوی ادامه داد: منابع این پروژه با بیش از 90 درصد پیشرفت، از محل منابع عمومی و بخش خصوصی و وزارت راه و شهرسازی با بیش از 2 میلیارد تومان تامین اعتبار شده است تا مردم از مواهب پروژه آزاد راهی برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال در آزمایش؛ 100 نفر تا آخر خرداد، 500 نفر تا پایان سال!

اشتغال در آزمایش؛ 100 نفر تا آخر خرداد، 500 نفر تا پایان سال!