مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 21:372022-06-14سياسي

افشای حقوق بشر آمریکایی باید به گفتمان تبدیل شود


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: جمهوری اسلامی بعنوان یک محور در مقابل آمریکا باید از طریق گفتمان مشترک به بازخوانی و افشای حقوق بشر بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حسن ناهیدی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی، عصر امروز در نخستین جلسه ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی بعنوان یک محور در مقابل آمریکا باید از طریق گفتمان مشترک به بازخوانی و افشای حقوق بشر بپردازد.

وی با بیان اینکه در یک قرن اخیر جمهوری اسلامی قربانی ترورهای متعدد بوده، گفت: شهدا سند پایداری و استکبار ستیزی ایران هستند لذا تلاش برای افشای حقوق بشر به نیابت جامعه جهانی و آزادی خواهان انجام می شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه آمریکا محور اصلی ترور و تروریست در سطح بین المللی است، افزود: این حقوق بشر با ابزار کارآمد نظام سلطه و با کمک امپراطوری های خبری اقدامات خود را انجام می دهد لذا وظیفه جمهوری اسلامی بازخوانی این افشاگری ها در قالب گفتمان مشترک است.

ناهیدی با تاکید بر اینکه برنامه های هفته افشای حقوق بشر آمریکایی باید منجر به آگاه سازی جامعه شود، ادامه داد: این برنامه ها با بهره مندی ظرفیت تمام دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای حقوق بشر آمریکایی باید به گفتمان تبدیل شود

افشای حقوق بشر آمریکایی باید به گفتمان تبدیل شود