مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 07:222022-06-15حوادث

مأمور پلس راهور اصفهان چک میلیاردی را به دست صاحبش رساند


معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مأمور وظیفه شناس پلیس راهور استان که چک میلیاردی را پیدا کرده بود با تلاش فراوان به دست صاحبش رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، جهانگیر کریمی معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: یکی از مأموران وظیفه شناس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین انجام خدمت در محل مأموریت خود یک چک در وجه حامل به مبلغ یک میلیارد و 90 میلیون ریال که در محوطه شهرک آزمایش افتاده بود را پیدا می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه صاحب چک محل شهرک را ترک کرده و هیچ نشانه ای هم از وی در دست نبود بنابراین سرباز وظیفه مذکور به بانک مربوطه مراجعه و با جستجو و تلاش فراوان صاحب اصلی چک را پیدا کرد.

کریمی بیان کرد: این شهروند که از پیدا شدن چک خود بسیار خوشحال بود با حضور در ساختمان شهرک آزمایش پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان چک خود را از سرباز وظیفه شناس تحویل گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس استان اصفهان به وجود چنین افراد پاک دست و با تقوا در بدنه این پلیس افتخار می کند گفت: تدین، تعهد، دلسوزبودن، کار کردن برای کسب رضای خدا و خدمت بی منت به مردم از جمله ویژگی هایی بارزی است که پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأمور پلس راهور اصفهان چک میلیاردی را به دست صاحبش رساند

مأمور پلس راهور اصفهان چک میلیاردی را به دست صاحبش رساند