مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 07:322022-06-15دانش

تعمیرات خوابگاه های دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان در تابستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسماعیل شریفیان سرپرست حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص بازسازی و تعمیرات خوابگاه های دانشجویی که در معاونت دانشجویی برگزار شده بود، - سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه باهنر گفت: به دلیل تعطیلی دوساله مسائلی که پیرو تعطیلی دانشگاه بوجود آمده نیاز است تا در فرصت تابستان امسال بازسازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسماعیل شریفیان سرپرست حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص بازسازی و تعمیرات خوابگاه های دانشجویی که در معاونت دانشجویی برگزار شده بود، گفت: مشکل خوابگاه و کیفیت آن ها از مسائلی است که اکثر دانشگاه ها با این مسئله روبه رو هستند.

وی افزود: بر اساس سیاست های بالا دستی مجوز و بودجه ساخت خوابگاه جدید داده نشده است و همچنین به دلیل مجازی بودن کلاس ها در دو سال گذشته، بودجه ای برای تجهیز مناسب خوابگاه اختصاص داده نشده است.

سرپرست حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه خاطر نشان کرد: در حال حاضر بازگشایی تکلیفی وزارت علوم برای بحث مهاجرت از آموزش مجازی به آموزش حضوری سبب شد تمام امکانات رفاهی و آموزشی و ظرفیت های دانشگاه بکار گرفته شود تا دانشگاه بازگشایی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرات خوابگاه های دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان در تابستان

تعمیرات خوابگاه های دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان در تابستان