مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 08:222022-06-15ورزشي

همزمان با سفر رییسی به اصفهان، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان سمیرم می رود


هم زمان با بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان اصفهان، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در این سفر، - مراد الیاس پور فرماندار شهرستان سمیرم در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم گفت: هم زمان با بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان اصفهان، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در این سفر، روز پنجشنبه 26 خردادماه، در شهرستان سمیرم حضور پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آیت الله سید ابراهیمی رییسی در بیست و پنجمین سفر استانی روز پنجشنبه 26 خردادماه به اصفهان سفر خواهد کرد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در خصوص جزییات این سفر گفت: برای این سفر در خصوص مسائل اولویت دار اصفهان نظیر آب، فرونشست، آلودگی هوا، همچنین در بخش های مختلف نظیر صنعت، فرهنگ و مسکن و راه جمع بندی های قابل قبولی انجام شده است تا در این سفر به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه این سفر یک روزه خواهد بود، گفت:بازدید های متعدد، جلسات با نخبگان و اقشار مختلف و شرکت در جلسه اداری استان از جمله برنامه های رییس جمهور در سفر به اصفهان است.

مرتضوی تصریح کرد:در روز چهارشنبه و پنجشنبه مردم از ساعت8 تا 21 به صورت مستمر می توانند از طریق سامانه تلفنی 111 درخواست های خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با سفر رییسی به اصفهان، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان سمیرم می رود

همزمان با سفر رییسی به اصفهان، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان سمیرم می رود