مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 08:322022-06-15سياسي

چگونه صاحب رتبه برتر در کنکور شوید/جملاتی که والدین باید به داوطلبان کنکور بگویند


نقش والدین در موفقیت داوطلبان کنکور غیرقابل انکار است، والدین کنکوری ها باید بدانند در روزهای پایانی باقیمانده تا کنکور چگونه استرس و فشار را از فرزندشان دور کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کنکور برای هر جوان ایرانی به مثابه پلی برای دستیابی به اهداف به شمار می رود، برای دانش آموزان کشورمان اینگونه جا افتاده است که کنکور سدی است که باید از آن بگذرند تا به آینده روشن برسند، در حالیکه مشاوران معتقدند آینده روشن باید از طریق استعدادیابی رقم بخورد و هر فردی باید در مسیر استعدادهای خود برای ساختن آینده خوب تلاش کند، خواه از طریق کنکور یا از طرق دیگر.

جوانان کشور باید بدانند که کنکور تنها یکی از مسیرهای رسیدن به موفقیت است و در صورت عدم قبولی در کنکور می توانند از راه های دیگر هم به موفقیت دست یابند.

اما داوطلبان کنکور نیز برای موفقیت در این آزمون باید با برنامه ریزی درس بخوانند، تست بزنند و کنکور آزمایشی خانگی برگزار کنند تا با شرایط روز آزمون هم آشنا شوند.

در زمینه چگونگی عملکرد داوطلبان کنکور در روزهای پایانی باقیمانده تا آزمون سراسری سال 1401 و همچنین نقش والدین در موفقیت فرزندان کنکوری شان با منصور سعیدی فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف که دارای دکترای برق و دکترای کسب و کار است و بیش از سی سال ساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه صاحب رتبه برتر در کنکور شوید/جملاتی که والدین باید به داوطلبان کنکور بگویند

چگونه صاحب رتبه برتر در کنکور شوید/جملاتی که والدین باید به داوطلبان کنکور بگویند