مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 08:372022-06-15دانش

اداره کنسولی دانشجویان خارجی آذربایجان غربی در دانشگاه ارومیه افتتاح شد


رییس اداره کنسولی دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از افتتاح اداره کنسولی دانشجویان خارجی دانشگاه ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دانشگاه ارومیه رحیمی رییس اداره کنسولی دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیین افتتاح اداره کنسولی دانشجویان خارجی آذربایجان غربی اظهار داشت: تقویت و توسعه دیپلماسی علمی یکی از مهمترین سیاست های نظام آموزش عالی کشور است و بر همین اساس توانسته ایم در یک سال گذشته تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه های کشور را از 57 هزار نفر به یکصد و هفت هزار نفر افزایش دهیم.

وی افزود: در حال حاضر برخی زیرساخت ها برای جذب دانشجوی خارجی فراهم نیست و در تلاشیم با تکمیل این فرآیند و تامین زیرساخت ها از جمله ارتباط سامانه ای با دستگاه های مختلف سرعت را افزایش و موانع احتمالی را کاهش دهیم.

علیجانپور رییس دانشگاه ارومیه نیز در این آیین تبادل دانشجو را یکی از مهمترین مصادیق دیپلماسی علمی دانست و گفت: آذربایجان غربی به دلیل هم مرز بودن با سه کشور و داشتن مراکز دانشگاهی قابل توجه می تواند یکی از مهمترین مقاصد دانشجویان خارجی باشد و در همین راستا می بایست زیرساخت های لازم تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کنسولی دانشجویان خارجی آذربایجان غربی در دانشگاه ارومیه افتتاح شد

اداره کنسولی دانشجویان خارجی آذربایجان غربی در دانشگاه ارومیه افتتاح شد