مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 08:472022-06-15سياسي

دفاتر بسیج دانشجویی: دولت آذربایجان اسلام زدایی و اسلام هراسی را متوقف کند


دفاتر بسیج دانشجویی در واکنش به توهین دولت الهام علی اف به مقدسات مسلمانان بیانیه ای صادر کرد و خواستار توقف اسلام زدایی و اسلام هراسی توسط دولت جمهوری آذربایجان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دفاتر بسیج دانشجویی کشور با انتشار بیانیه ای، خواستار توقف اسلام زدایی و اسلام هراسی توسط دولت جمهوری آذربایجان شدند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:  بسم الله الرحمن الرحیم    مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (احزاب، 23)  خیر و مصلحت دولت آذربایجان در همراهی با احساسات مذهبی مردم است، به نحوی که آنان هیچ گونه نگرانی نسبت به مسائل مذهبی از ناحیه دولت نداشته باشند.

امام خامنه ای (15 اسفند 1395) طی روزهای اخیر خبر اعتصاب غذای شیخ طالع باقرزاده، یکی از رهبران حزب اسلام آذربایجان که به دلایل سیاسی در زندان های رژیم حاکم آذربایجان به سر می برد و چند تن از زندانیان دیگر، به دلیل توهین مکرر بازجویان به الله جل جلاله و مقدسات اسلامی به گوش مان رسیده است.

جای تعجب است که حکومت الهام علی اف که داعیه دین دارد، چگونه به خود اجازه می دهد که به بنیادی ترین و مهم ترین عقاید مسلمانان، یعنی خدای متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) به بهانه بازجویی بی حرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر بسیج دانشجویی: دولت آذربایجان اسلام زدایی و اسلام هراسی را متوقف کند

دفاتر بسیج دانشجویی: دولت آذربایجان اسلام زدایی و اسلام هراسی را متوقف کند