مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 08:472022-06-15سياسي

قدرت تست زنی؛ یکی از عوامل موفقیت در کنکور


داوطلبان کنکور برای دستیابی به موفقیت باید آرامش داشته و به آنچه خوانده اند اعتماد کنند، اما قدرت تست زنی نیز می تواند به داوطلبان کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کنکور سراسری سال 1401 از روز هشتم تیرماه آغاز می شود و تا روز یازدهم تیرماه برای گروه های مختلف آموزشی ادامه دارد.

داوطلبان کنکور سراسری که دو هفته پایانی باقیمانده تا کنکور را سپری می کنند باید عوامل موثر در موفقیت را بدانند و در جهت بهبود این عوامل در خودشان گام بردارند.

بجز اینکه داوطلبان کنکور باید آرامش خود را حفظ کنند و به دانسته هایشان اعتماد کنند، آن ها باید روش تست زنی را هم بلد باشند چرا که قدرت تست زنی در افراد می تواند هر داوطلب را نسبت به داوطلب دیگر پیش بیندازد.

در این زمینه با چند داوطلب فعلی و سابق کنکور و کارشناس آموزشی گفت وگو کردیم.

دانشجوی دانشگاه آزاد که سال گذشته در کنکور شرکت کرده است، گفت: برای بهتر پاسخ دادن به تست ها ابتدا باید تمرکز داشت و به هیچ چیز دیگر جز همان سوال فکر نکرد، سوال و پاسخ ها را باید کامل و با دقت خواند و پاسخ صحیح را انتخاب کرد.

دانشجوی دانشگاه علم و صنعت نیز گفت: باید بدانیم طراح سوال از ما چه خواسته و تست چند قسمتی است، به فعل های پایان جمله سوال نیز باید به دقت توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت تست زنی؛ یکی از عوامل موفقیت در کنکور

قدرت تست زنی؛ یکی از عوامل موفقیت در کنکور