مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 08:472022-06-15سياسي

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرضا سفر می کند


محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز پنج شنبه 26 خرداد ماه برای بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان به شهرضا سفر می کند.

- سید امیر جعفری، فرماندار شهرضا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به سفر رییس جمهور به استان اصفهان اظهار داشت: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز پنج شنبه 26 خرداد ماه برای بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان به شهرضا سفر می کند.

وی با اشاره به برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرضا گفت: حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا و زیارت امامزاده شاهرضا، حضور در شهرک صنعتی رازی و بررسی مشکلات و مسائل بخش صنعت، دیدار مردمی با نمایندگان گروه ها از جمله اصناف، گلخانه داران، دامداران، صنعت، کشاورزان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات شهرستان از جمله برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرضا است.

جعفری با بیان اینکه مشکلات در حوزه های آب، راه، صنعت و گردشگری شهرستان شهرضا احصا شده و در این سفر مطرح می شود، بیان کرد: در این سفر سعی شده مهم ترین مشکلاتی که در شهرضا وجود دارد نمایندگان آن حوزه در دیدار مردمی مشکل را بیان کنند.

انتهای پیام/63101/آ/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرضا سفر می کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرضا سفر می کند