مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 08:572022-06-15اقتصادي

فعالیت های اقتصادی زیرزمینی با رصد تراکنش های مشکوک شناسایی می شود


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: شفافیت مالیاتی رسیدگی به تراکنش های مشکوک بانکی به کشف فعالیت های اقتصادی زیرزمینی منجر می شود و افراد بیشتری زیر چتر نظام مالیاتی کشور قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جواد انوری مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان در اولین جلسه رسیدگی به تراکنش های بانکی در سال 1401، بررسی تراکنش های بانکی را مهم ترین عامل در جهت شفاف سازی مبادلات اقتصادی و مطالبه عادلانه مالیات عنوان و اظهار کرد: رصد تراکنش های بانکی می تواند اطلاعات لازم برای تعیین دقیق و درست مالیات را در اختیار نظام مالیاتی قرار دهد.

وی گفت: رصد تراکنش ها نقش مهمی در شفاف سازی فعالیت های اقتصادی برقراری عدالت مالیاتی خواهد داشت و تشخیص صحیح مالیات بر اساس شواهد و قرائن، رضایت مندی مؤدیان و کاهش فرار مالیاتی را فراهم می آورد.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: وصول همراه با اصول مالیات و تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور همواره سرلوحه کار اداره کل امور مالیاتی استان سمنان بوده و در این راستا، رسیدگی به تراکنش های بانکی می تواند در این زمینه مؤثر باشد و موجب عدالت مالیاتی می شود.

انوری خاطرنشان کرد: شفافیت مالیاتی رسیدگی به تراکنش های مشکوک بانکی هم منجر به کشف هرگونه فعالیت زیرزمینی اقتصادی می شود و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های اقتصادی زیرزمینی با رصد تراکنش های مشکوک شناسایی می شود

فعالیت های اقتصادی زیرزمینی با رصد تراکنش های مشکوک شناسایی می شود