مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-15اقتصادي

جذب 58 میلیارد ریال کمک مردمی با اجرای طرح QR کد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده با اعلام این خبر افزود: طرح پرداخت آسان صدقه از آذرماه 1400 در کمیته امداد آغاز شد و در شش ماه نخست اجرا، - معاون توسعه مشارکت های مردمی از جذب 58 میلیارد ریال صدقات با اجرای طرح QR کد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده با اعلام این خبر افزود: طرح پرداخت آسان صدقه از آذرماه 1400 در کمیته امداد آغاز شد و در شش ماه نخست اجرا، 58 میلیارد ریال صدقات از طریق QR کد جمع آوری شد.

وی ادامه داد: از این مبلغ 40 میلیارد ریال مربوط به مشترکان صندوق های صدقات کوچک خانگی و مابقی از طریق مشترکان جدید الکترونیکی جذب شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد: از ابتدای شروع طرح تا پایان اردیبهشت ماه 332 هزار تراکنش موفق با استفاده از QR کد توسط مردم نیکوکار ثبت شد.

آسوده خاطرنشان کرد: از این تعداد 245 هزار تراکنش مربوط به صندوق های صدقات کوچک خانگی بوده که شهروندان پس از آشنایی با طرح و نصب برچسب و شناسه بر روی این صندوق ها، اقدام به واریز صدقات خود از این طریق کرده اند.

آسوده اظهار کرد: همچنین 86 هزار تراکنش مربوط به اشتراک های جدید الکترونیکی حقیقی و حقوقی است که است که پس از اشتراک یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 58 میلیارد ریال کمک مردمی با اجرای طرح QR کد

جذب 58 میلیارد ریال کمک مردمی با اجرای طرح QR کد