مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 09:422022-06-15سياسي

هزینه میلیاردی صرف ساخت مدرسه کودکان محروم شد


با پیگیری و اقدامات قضایی استان بیش از 11 میلیارد تومان از محل فروش معادن استان عاید زنجان شد و از این مقدار مبلغ قابل توجهی صرف تحصیل کودکان و ساخت مدارس در مناطق محروم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با فتاح احمدی، معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک اظهار کرد: 1400 سال پیش دین مبین اسلام به حقوق کودکان اهمیت و توجه ویژه کرده حتی بیشتر از کشورهای غربی، اما با تمام این تفاسیر یک نارسایی هایی وجود دارد که ایجاد حساسیت میان مسؤولان و فرهنگ سازی و بخش مهم تصمیم سازی حاکمیت به این امر یعنی توجه به کودکان است.

رییس شورای قضایی استان ادامه داد: یک هزار  نفر در استان زنجان در سال گذشته باید در مدارس ثبت نام می کردند اما به دلایلی نتوانسته اند ثبت نام کنند و از تحصیل محروم شدند که اتخاذ تدبیر برای این قشر از جامعه که آینده سازان جامعه هستند امری ضروری است.

وی ادامه داد: نیاز جامعه امروز ما این است که کودکان از تحصیل باز نمانند براساس قانون فراهم کردن امکانات تحصیلی و آموزشی رایگان برای کودکان امری مهم و لازم است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه نگاه حاکمیت به کودکان باید نگاه حمایتی باشد، گفت: چرا باید کودکان بعلت عدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه میلیاردی صرف ساخت مدرسه کودکان محروم شد

هزینه میلیاردی صرف ساخت مدرسه کودکان محروم شد