مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 09:472022-06-15اقتصادي

تاخیر در پروازها به 90 دقیقه رسید!


بر اساس جدیدترین گزارش های رسمی منتشر شده، تاخیر در پرواز شرکت های هواپیمایی داخلی 19 گانه در اردیبهشت ماه بیش از 31 هزار ساعت نسبت به ماه گذشته رشد داشته و متوسط آن به 90 دقیقه در هر پرواز تاخیر دار رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش منتشر شده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در اردیبهشت ماه امسال تعداد نشست و برخاست 10 درصد، اعزام و پذیرش مسافر 73 درصد و ارسال و پذیرش بار 89 درصد افزایش را نسبت به همین ماه در سال گذشته نشان می دهد.

همچنین پرترددترین مسیر در پروازهای داخلی در دومین ماه امسال تهران- مشهد با 893 پرواز بوده و بیشترین نشست و برخاست داخلی در پنج فرودگاه مهرآباد، مشهد، شیراز، کیش و اصفهان انجام شده که افزایش 32.

45 درصد، 15.

76 درصدی، 8.

42 درصدی، 7.

25 درصدی و 4.

62 درصدی داشته است.

همچنین بر اساس آمار پروازهای داخلی فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت در مدت اعلام شده نسبت به ماه مشابه سال قبل در نشست و برخاست 5 درصد، در اعزام و پذیرش مسافر 64 درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست 76 درصد افزایش وجود داشته است.

اما در این میان همچنان وضعیت تاخیر در پروازهای مسافری اصلا مناسب نیست و اعداد و ارقام منتشر شده نشان از افزایش مدت زمان تاخیر در پروازها و تعداد تاخیرها در ایرلاین های مختلف نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در پروازها به 90 دقیقه رسید!

تاخیر در پروازها به 90 دقیقه رسید!