مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 09:522022-06-15سياسي

آخرین جزییات تبدیل وضعیت معلمان مدارس غیرانتفاعی و پرستاران ایثارگر


مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید درباره تبدیل وضعیت معلمان ایثارگر مدارس غیر انتفاعی بیان داشت: به نظر می رسد این ایثارگران مشمول قانون تبدیل وضعیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار حسن زاده مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت وگوی زنده در شبکه های اجتماعی به سؤالات ایثارگران در مورد آخرین وضعیت اشتغال و تبدیل وضعیت استخدامی این عزیزان در دستگاه های مختلف پاسخ داد.

وی درباره تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران افزود: ایثارگران بر اساس بند د تبصره 20 قانون بودجه سال 1400 و همچنین بند و تبصره 20 قانون بودجه سال 1401 باید تبدیل وضعیت شوند و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور اجرای کامل این قانون با تمام دستگاه ها مکاتباتی انجام داده و تبدیل وضعیت بسیاری از ایثارگران در دستگاه های مشمول در حال انجام است.

حسن زاده ابراز داشت: اجرای این قانون در بخش هایی از دستگاه ها به خصوص واحدهای تابعه به کندی و با مشکلاتی همراه است همچنین در شرکت های واگذار شده و خصولتی هم مشکلاتی داریم اما در دستگاه های اجرایی مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: گزارشات تبدیل وضعیت را دستگاه های مختلف دریافت کرده و وضعیت شغلی ایثارگران را در سامانه ثبت نام می کنیم و به دلیل اینکه بنیاد در اجرای احکام دخیل نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات تبدیل وضعیت معلمان مدارس غیرانتفاعی و پرستاران ایثارگر

آخرین جزییات تبدیل وضعیت معلمان مدارس غیرانتفاعی و پرستاران ایثارگر