مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-15سياسي

معرفی مسؤولانی که در برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز کم کاری می کنند


فرماندار کرج با بیان اینکه زیرساخت های کرج در راستای توسعه ضمن حفظ باغ شهری کرج تأمین خواهد شد، گفت: هشدار می دهیم مسؤولانی که در مسیر مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز کم کاری می کنند به نهادهای نظارتی از جمله قوه قضاییه معرفی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، امروز در جلسه کمیسیون پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز روستایی در شهرستان کرج مقارن با آغاز هفته جهادکشاورزی که با حضور جناب آقای مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در سالن غدیر فرمانداری برگزار شد، گفت: در سفر اخیر آیت الله رییسی اعتبارات خوبی به منظور ایجاد زیرساخت ها و حفاظت و مدیریت منابع کشاورزی و طبیعی در محور کرج- چالوس اختصاص یافته است.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه مدیریت منابع آبی و آب شرب بالاخص در روستاهای جاده کرج – چالوس خاطرنشان کرد: با ورود شرکت آب و فاضلاب روستایی تلاش می شود تا اقدامات موثری در این زمینه صورت بگیرد.

آغاز مرمت و بازسازی راه های روستایی محور کرج – چالوس و مرکزی کرج ظرف یک ماه آینده فرماندار کرج همچنین مرمت و بازسازی جاده های روستایی را از دیگر مسائل حوزه روستایی در شهرستان کرج برشمرد و گفت: ظرف یک ماه آینده با تخصیص بودجه مناسب به این سرفصل روند مرمت و بازسازی روستاهای مرکز استان آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مسؤولانی که در برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز کم کاری می کنند

معرفی مسؤولانی که در برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز کم کاری می کنند