مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 11:182022-06-15سياسي

دل نوشته پدر رشته مدیریت رسانه ایران در پی درگذشت پیشکسوت رسانه + تصویر


علی اکبر فرهنگی بیانگذار رشته مدیریت رسانه در ایران، در پی درگذشت روزنامه نگار و تاریخ نگار مطبوعاتی، در دل نوشته ای خواندنی فقدان دوست قدیمی‎ اش را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دکتر علی اکبر فرهنگی در سال 1384 به دریافت جایزه چهره ماندگار جمهوری اسلامی ایران در رشته مدیریت نائل شد.

وی در سال 1321 در شهر طالقان دیده به جهان گشود و از آغاز جوانی به مطالعه و تحصیل در رشته های گوناگونی وارد شد و از دانش و ادبیات گرفته تا علوم دینی و سپس زبان، مدیریت، جامعه شناسی، اقتصاد و ارتباطات را مطالعه و تحصیل کرد.

  فوق دکترای ارتباطات سازمانی سال 1362 در آمریکا، دکترای ارتباطات (دکترای دوم) دانشکده ارتباطات دانشگاه اوهایو آمریکا، دکترای مدیریت از مدرسه علوم رفتاری کاربردی و رهبری آموزشی، فوق لیسانس جامعه شناسی دانشگاه تهران در 1348، دوره عالی مدیریت دانشگاه تهران در 1351، لیسانس مدیریت بازرگانی مدرسه عالی بازرگانی تهران 1346 سوابق تحصیلی دکتر فرهنگی است.

وی در پی درگذشت محسن میرزایی روزنامه نگار و تاریخ نگار مطبوعاتی، در دل نوشته ای خواندنی  فقدان دوست قدیمی‎ اش را تسلیت گفت.

  متن این دلنوشته بدین شرح است: از شمار دو چشم یک تن کم             وز شمار خرد هزاران بیش امروز 22 خرداد ساعت 8 صبح به وقت ایالت کلرادو، که طبق روال همه هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل نوشته پدر رشته مدیریت رسانه ایران در پی درگذشت پیشکسوت رسانه + تصویر

دل نوشته پدر رشته مدیریت رسانه ایران در پی درگذشت پیشکسوت رسانه + تصویر