مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 11:272022-06-15سياسي

دستگاه های دولتی تا 21 تیر فرصت دارند وضعیت حجاب کارکنان خود را درست کنند


دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر با بیان اینکه مساله حجاب جزء یکی از مطالبات اصلی خانواده های شهداست، گفت: ما دستگاه های دولتی را مکلف کردیم تا 21 تیر وضعیت حجاب کارکنان خودشان را درست کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس،در دیدار هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور  با برخی خانواده های شهدای شاخص کشور مطرح شد:دغدغه ما خانواده شهدا بحث حجاب است چون وصیت نامه شهدا در مورد حجاب است.

امیدواریم دولت مردمی شرایط جامعه و وضعیت حجاب را درست کند دولت می تواند همانطور که برای کرونا قانون گذاری کرد و ماسک زدن را اجباری کرد  درباره مساله حجاب نیز اراده حل مساله داشته باشد در  این دیدار خانواده شهدا بیان کردند: ما به عنوان وصی شهدایمان از مسئولان نظام اسلامی می خواهیم  در مقابل خون شهدا و وصیت آنها بی مسوولیتی نکنند و وضعیت حجاب را درست کنند.

همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند درخواستی که  شهدا در وصیت خود از مردم خواستند بحث عفاف و حجاب بوده است.

در این دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور مطرح کرد :طرح جامع حجاب و عفاف ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور طرحی جامع و مردمی برای حل مساله بی حجابی  است و مدعی است با این طرح معضل عفاف و حجاب را در زمان مشخص حل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی تا 21 تیر فرصت دارند وضعیت حجاب کارکنان خود را درست کنند

دستگاه های دولتی تا 21 تیر فرصت دارند وضعیت حجاب کارکنان خود را درست کنند