مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 11:272022-06-15سياسي

بازرسان عفاف و حجاب، جهادگران ترویج این فرهنگ هستند


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: بازرسان عفاف و حجاب با انجام امور ارزیابی و نظارتی این حوزه، جهادگران ترویج فرهنگ این عرصه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، حسن ناهیدی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی، اظهار کرد: بازرسان عفاف و حجاب با انجام امور ارزیابی و نظارتی این حوزه، جهادگران ترویج فرهنگ این عرصه هستند.

وی با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف ازمولفه های مهم جامعه اسلامی است، گفت: رعایت قوانین مربوط به عفاف و حجاب در تمام دستگاه های اجرایی ضروری است تا از طریق بتوانیم در مسیر ترویج و فرهنگ سازی آن در سطح جامعه قدم های موثری را برداریم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی افزود: ضروریست تا موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی بیشتر رعایت شود زیرا ریشه در مسائل دینی، اسلامی و قرآنی داشته و دارای خاستگاه سنتی و تاریخی است.

ناهیدی با اشاره به اینکه اجرای عفاف و حجاب آثار دنیوی، اخروی و اجتماعی دارد، تصریح کرد: تمام تلاش مردم پایبندی به اعتقادات است زیرا دشمنان درصدد تضعیف حوزه عفاف و حجاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسان عفاف و حجاب، جهادگران ترویج این فرهنگ هستند

بازرسان عفاف و حجاب، جهادگران ترویج این فرهنگ هستند