مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 11:372022-06-15سياسي

معاون عملیات پدافند ارتش: دشمنان حتی توان ارزیابی حمله به ایران را هم ندارند


معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دشمنان توان ارزیابی حمله به ایران اسلامی را ندارند، اظهار داشت: لحظه ای غفلت و تجاوز بر علیه کشورمان با پاسخ کوبنده و فراموش نشدنی رزمندگان پدافند هوایی ارتش مواجه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ دوم ستاد محسن یوسفی خوش قلب معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز 25 خرداد از منطقه پدافند هوایی شمال بازدید کرد و در این بازدید توان رزمی، آمادگی دفاعی، میزان سرعت عمل و هوشیاری فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافندی را در برابر هرگونه تهدید و جنگ هیبریدی-ترکیبی دشمن مورد ارزیابی قرار داد.

امیر یوسفی خوش قلب در این بازدید گفت: پدافند هوایی ارتش با به کارگیری راهبرد های عملیاتی، تاکتیکی، خلاقانه و نیز ناشناخته از دید دشمن در ابعاد مختلف و پیچیده، اقتداری شگرف را در سطح منطقه بدست آورده است که ماحصل همین اقتدار موجب توسعه کشور و ایجاد امنیت پایدار شده است.

معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان با بیان اینکه امروز در مجموعه ی پدافند هوایی شاهد رشد جهشی و پیشرفت لحظه ای علوم پدافندی هستیم، خاطرنشان کرد: دشمنان توان ارزیابی حمله به کشورمان را ندارند و دچار سردرگمی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون عملیات پدافند ارتش: دشمنان حتی توان ارزیابی حمله به ایران را هم ندارند

معاون عملیات پدافند ارتش: دشمنان حتی توان ارزیابی حمله به ایران را هم ندارند