مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 14:172022-06-15سياسي

مسکو: شاید اوکراین تا 2 سال دیگر از نقشه حذف شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری مدودف معاون رییس شورای امنیت فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) تصریح کرد که پیامی را مشاهده کرده است که طبق آن اوکراین، - معاون رییس شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت: احتمالاً اوکراین تا 2 سال دیگر از روی نقشه جهانی حذف شود و آمریکایی ها حتی به این موضوع هم اهمیت نمی دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری مدودف معاون رییس شورای امنیت فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) تصریح کرد که پیامی را مشاهده کرده است که طبق آن اوکراین، تحت قانون قرض-اجاره (قانونی برای تقویت دفاع از منافع امنیت ملی ایالات متحده)، برای مدت دو سال از مالکان خارجی با پرداخت هزینه حمل و نقل، گاز مایع (ال ان جی) دریافت کند در غیر اینصورت در تابستان بعدی با مشکل سرما و یخ بندان مواجه خواهد بود .

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی تاس، مدودف با اشاره به موارد بالا ادامه داد که احتمال این وجود دارد که تا دوسال آینده اوکراین از روی نقشه جهان حذف شود.

وی در این خصوص گفت: فقط یک سؤال و آن این است که چه کسی می گوید که در دو سال آینده حتی اوکراین بر روی نقشه جهانی وجود داشته باشد؟ مدودف با اشاره به این موارد گفت: آمریکایی ها دیگر به این موضوع هم اهمیت نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: شاید اوکراین تا 2 سال دیگر از نقشه حذف شود

مسکو: شاید اوکراین تا 2 سال دیگر از نقشه حذف شود