مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 14:272022-06-15بين الملل

روایت تحلیلگر صهیونیست از گام احتمالی ترکیه در خصوص ائتلاف علیه ایران


یک تحلیلگر صهیونیست ضمن افشای روابط اطلاعاتی محکم میان این رژیم و ترکیه، به واکنش احتمالی آنکارا در خصوص ائتلاف دفاعی-منطقه ای علیه ایران پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مستشرق صهیونیست تزوی بارییل که به عنوان تحلیلگر در روزنامه صهیونیستی هاآرتص کار می کند، فاش کرد، سازمان اطلاعات ترکیه به ریاست هاکان فیدان روابط کاری خود را با رژیم صهیونیستی حتی در زمان قطع روابط دوجانبه حفظ کرده است.

وی مدعی شد : روابط جدید میان ترکیه و کشورهای منطقه و اسراییل و روابط متشنج با ایران، ترکیه را به بازویی حیاتی در مبارزه اسراییل علیه فعالیت های تروریستی ایران (به بیان وی) تبدیل کرده است.

بارییل در تحلیل خود مدعی شد، بر اساس گزارش های رسانه ای، اطلاعاتی که موساد در روزهای اخیر به ترکیه داده منجر به کشف هسته ای شده که برای اجرای عملیات و قتل اسراییلی ها در ترکیه در انتقام ترور دانشمندان و اعضای سپاه جمهوری اسلامی ایران برنامه ریخته بوده است.

وی ادامه داد، ترکیه همچنان ایران را شریک اقتصادی مهم و یک جزء اصلی سیاست خارجی خود می داند که به دنبال شبکه ارتباطی محکم با تمام کشورهای منطقه است اما زمانی که آمریکا برای ایجاد یک ائتلاف دفاعی منطقه ای علیه ایران تلاش می کند و واشنگتن اعلام می کند یکی از دلایل سفر ماه آینده جو باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تحلیلگر صهیونیست از گام احتمالی ترکیه در خصوص ائتلاف علیه ایران

روایت تحلیلگر صهیونیست از گام احتمالی ترکیه در خصوص ائتلاف علیه ایران