مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 14:522022-06-15حوادث

نوجوان 16 ساله پسردایی اش را با چاقوی یادگاری کشت


این نوجوان که نیمه شب سیزدهم خرداد پسردایی خودش را در یک درگیری به دلیل گم شدن تلفن همراه، به قتل رسانده بود، در بازجویی های مقدماتی مدعی شد که «سعید – ر» (مقتول) پس از آن که به سمت او حمله ور شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خراسان، نوجوان 16 ساله ای که در حضور پدرش دست به جنایتی وحشتناک زده بود، پس از بازجویی های تخصصی در حضور قاضی دکتر صادق صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

این نوجوان که نیمه شب سیزدهم خرداد پسردایی خودش را در یک درگیری به دلیل گم شدن تلفن همراه، به قتل رسانده بود، در بازجویی های مقدماتی مدعی شد که سعید ر (مقتول) پس از آن که به سمت او حمله ور شده، تیغه چاقو را بر پیکر خودش نیز وارد آورده است.

این نوجوان 16 ساله در حالی ارتکاب جنایت را انکار می کرد که پدر او نیز بر اظهارات فرزندش مهر تایید زد، اما باز هم تاکید کرد که به گفته های فرزندش اطمینان ندارد! بنابراین به دستور قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، وی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت و در نهایت با مشاهده اسناد و مدارک موجود، لب به اعتراف گشود و حقیقت ماجرا را در حضور قاضی صادق صفری بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان 16 ساله پسردایی اش را با چاقوی یادگاری کشت

نوجوان 16 ساله پسردایی اش را با چاقوی یادگاری کشت