مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 15:172022-06-15سياسي

جوابیه معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران به یک خبر


، معاونت برنامه ریزی و توسعه انسانی و امور شورای شهرداری تهران جوابیه ای صادر کرد که وفق قانون عینا منتشر می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، متن این جوابیه که به امضای رضا بیات، سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی این معاونت رسیده، بدین شرح است:1- در متن منتشر شده، یادداشت اصلی کاملا تقطیع شده است و همین امر باعت ایجاد تعبیر سوء از درونمایه آن خواهد شد.

2- تیتر خبر با عنوان شهرداری تهران، به دنبال افزایش عوارض نوسازی! در تعارض کامل با مضمون یادداشت اصلی می باشد، در حالی که هدف از نگار یادداشت مذکور ایجاد عدالت در اخذ عوارض نوسازی و کاهش اختلاف طبقاتی می باشد.

با عنایت به موارد مطروحه و به منظور ایجاد شفاف سازی و همچنین رعایت اصل امانت در امور خبری و رسانه ای، متن کامل یادداشت تقدیم می گردد: از کاهش فاصله طبقاتی تا نوسازی بافت های فرسوده با استفاده از عادلانه کردن عوارض محمدمنان رییسی (دانشیار معماری و رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران) بر خلاف کشور های توسعه یافته که عوارض نوسازی سهم زیادی از منابع درآمدی مدیریت شهری آن ها را تشکیل می دهد (گا ها 30 تا 40 درصد) در ایران فقط چیزی در حدود 2 تا 3 درصد از بودجه شهرداری ها را تامین می کند و همین امر سبب شده شهرداری ها در کلانشهر های ایران که از این درآمد پایدار محروم بوده اند طی چند دهه اخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران به یک خبر

جوابیه معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران به یک خبر