مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 16:072022-06-15فرهنگي

«چَخ چَخی ها» رونمایی شد/اولین کتاب خاطرات طنز مدافعان حرم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب چخ چخی ها ؛ نگاهی به نشاط و شوخ طبعی در زندگی و جهاد شهدای مدافع حرم، با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و ناصر جوادی، - چَخ چَخی ها رونمایی شد/اولین کتاب خاطرات طنز مدافعان حرم کتاب چخ چخی ها ؛ نگاهی به نشاط و شوخ طبعی در زندگی و جهاد شهدای مدافع حرم، با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و ناصر جوادی، نویسنده کتاب در مشهد مقدس رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب چخ چخی ها ؛ نگاهی به نشاط و شوخ طبعی در زندگی و جهاد شهدای مدافع حرم، با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و ناصر جوادی، نویسنده کتاب در مشهد مقدس رونمایی شد.

بنابراین گزارش، جوادی، نویسنده کتاب در بخشی از مقدمه خود درباره نگارش چخ چخی ها اینطور آورده است: کشف رگه های طنز در معدن شهید رضا سنجرانی، مرا ترغیب کرد تا به سراغ فیلم ها و خاطرات باقیمانده از دیگر شهدای مدافع حرم بروم.

به شهدایی مانند مرتضی عطایی، حسن قاسمیدانا و جواد محمدی رسیدم که یکی از دیگری بذلهگوتر و شوخطبعتر بودند.

احساس کردم روحیه طنازی بین شهدای مدافع حرم از ویژگی های مغفولماند های است که متأسفانه در میان انبوه کتاب هایی که توسط مؤسسات مختلف و افراد دغدغهمند تولید شده، کمتر به آن پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چَخ چَخی ها» رونمایی شد/اولین کتاب خاطرات طنز مدافعان حرم

«چَخ چَخی ها» رونمایی شد/اولین کتاب خاطرات طنز مدافعان حرم