مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 16:472022-06-15سياسي

امکان کشاورزی سنتی وجود ندارد/ کشاورزی نوین با روش های علمی ایجاد شود


استاندار همدان با بیان اینکه بهره گیری از روش های سنتی , استفاده سریع و بی محابا از منابع آبی سبب بروز مشکل شده است گفت: با وضعیت آب امکان کشاورزی سنتی وجود ندارد چراکه منابع آبی هزار ساله ظرف 70 سال مصرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی از راه اندازی پردیس فناوری کشاورزی در استان خبر داد و اظهار کرد: این پردیس فصل جدیدی در ایجاد کشاورزی نوین با روش های علمی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اگر فعالیت کشاورزان نبود در زمینه امنیت غذایی دچار مشکل می شدیم بنابراین تک تک کشاورزان واجد تقدیر هستند افزود: حوزه امنیت غذایی؛ یکی از مواردی بود که دشمن یقین داشت توسط آن می تواند به کشور آسیب می زند بود که البته نتواست کاری از پیش ببرد.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمن به ویژه در دهه اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفته در مباحث اقتصادی ایران را زمین گیر کند یادآور شد: به قدری تحریم علیه کشور وضع کردند که این موضوع کلاف سردرگم شده اگرچه علاوه بر مادیات برخی از نهادها و شخصیت ها را هم دو بار و سه بار تحریم کردند که البته این نشان از عجز و ناتوانی آنها نسبت به ملت ایران دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان کشاورزی سنتی وجود ندارد/ کشاورزی نوین با روش های علمی ایجاد شود

امکان کشاورزی سنتی وجود ندارد/ کشاورزی نوین با روش های علمی ایجاد شود