مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 17:572022-06-15سياسي

دبیرکل حزب موتلفه: با مذاکره ای که بوی سازش و تسلیم بدهد، مخالف هستیم


باید توجه کرد که تحریم همه مشکل نیست، بلکه نقش مزاحم را ایفا می کند و این در حالی است که مشاهده می کنیم در شرایط تحریم تراز مالی کشور در حال اصلاح است.

- اسدالله بادامچیان: باید توجه کرد که تحریم همه مشکل نیست، بلکه نقش مزاحم را ایفا می کند و این در حالی است که مشاهده می کنیم در شرایط تحریم تراز مالی کشور در حال اصلاح است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت سیزدهم با برنامه جدید وارد صحنه شده و قطعاً مورد اعتماد عموم جامعه است.

اسدالله بادامچیان عصر امروز (25 خردادماه) در حاشیه سفر یک روزه به زنجان، در نشست خبری، اظهار کرد: رییس جمهور و هیئت دولت سعی کرده اند اقدامات مختلفی در حوزه های متعدد داشته باشند که در برخی موارد همچون مقابله با کرونا موفق بوده و در حوزه روابط بین الملل نیز کارهای خوبی در دولت انجام شده است و این اقدامات در شرایطی محقق شده که فشار بالا بود.

وی تصریح کرد: تنها موردی که مردم همچنان از دولت سیزدهم انتظار دارند، رفع مشکلات مربوط به تامین معیشت است که دولت نیز در همین راستا اقداماتی انجام داده ولی در برخی موارد از نیروهای نابلد در دولت بهره برده شده که نمونه آن را در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهد بودیم که وزیر مربوطه به درستی استعفا داد؛ چرا که به امور محوله آشنایی کافی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل حزب موتلفه: با مذاکره ای که بوی سازش و تسلیم بدهد، مخالف هستیم

دبیرکل حزب موتلفه: با مذاکره ای که بوی سازش و تسلیم بدهد، مخالف هستیم