مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 20:422022-06-15سياسي

مدیر بزرگ ترین ناحیه آموزش و پرورش کشور تغییر کرد


مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس به عنوان بزرگ ترین ناحیه آموزشی کشور تغییر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان طی حکمی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس را منصوب کرد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در آیین تکریم سید هادی حسینی و معارفه امیر علی ناصری که امروز برگزار شد، مسئولیت را به مصداق امانتی دانست که از جانب خداوند به بندگانش عطا می شود و ما موظفیم به حکم پایبندی های اخلاقی و تعهد مذهبی، به دنبال تبدیل وضع مطلوب فعلی به وضعیت مطلوب تر باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، پیرامون انتصاب امیر علی ناصری به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس بیان داشت: با توجه به پیشینه این همکار پر تلاش و فضای کاملا منسجم و یکدل این حوزه، برای تداوم این همدلی با مشورت شاغلین این مجموعه، مدیر جدید انتخاب شد.

وی خاطر نشان ساخت: امیدواریم  برکات خداوند بدرقه راه تمام مسئولین در انجام مطلوب وظایفشان باشد و شاهد موفقیت های روز افزون در زمینه اجرای بهینه سند تحول بنیادین در استان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امیر علی ناصری مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس، تحقیقات اموزشی سابقه خدمت در پست های سازمانی از جمله 5سال تدریس، مدیریت اجرایی گرو ههای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر بزرگ ترین ناحیه آموزش و پرورش کشور تغییر کرد

مدیر بزرگ ترین ناحیه آموزش و پرورش کشور تغییر کرد