مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 20:522022-06-15سياسي

لزوم اجرایی شدن وعده های حوزه مدیریت ترافیک در آذربایجان غربی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: وعده هایی که در حوزه های مختلف به خصوص مدیریت ترافیک شهری به مردم داده می شود باید در زمان مقرر عملی و دستگاه های متولی باید پاسخگوی مردم در حوزه ترافیک شهری باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، یاسر رهبردین امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه طرح های ترافیکی نباید موجبات نارضایتی مردم را فراهم سازد، اظهارداشت: وعده هایی که در حوزه های مختلف به خصوص مدیریت ترافیک شهری به مردم داده می شود، باید در زمان مقرر عملی شود.

وی در ادامه، اطلاع رسانی محیطی در حوزه مدیریت ترافیک شهری را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و تبلیغات محیطی در اجرای طرح های ترافیکی و آگاه سازی جامعه بسیار تاثیرگذار بوده و دستگاه های متولی توجه جدی به این مقوله داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر اینکه در برنامه ریزی ها، کاهش تصادفات در اولویت باشد، افزود: دستگاه های متولی تمامی تدابیر لازم برای کاهش تصادفات داخل شهری و بین شهری و جاده ای را پیش بینی کنند.

رهبردین استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته در حوزه مدیریت ترافیک شهری و جاده ای را نیز ضروری دانسته و تصریح کرد: تعامل و هم افزایی دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرایی شدن وعده های حوزه مدیریت ترافیک در آذربایجان غربی

لزوم اجرایی شدن وعده های حوزه مدیریت ترافیک در آذربایجان غربی