مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 20:572022-06-15اقتصادي

کمبودی برای تامین کالاهای اساسی در کشور نداریم


کمبودی برای تامین کالاهای اساسی در کشور نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سیدجواد ساداتی نژاد عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها اظهار داشت: این طرح یک ضرورت برای کشور بود.

وی با بیان اینکه امسال باید بیش از 20 میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی هزینه می کردیم، ابراز داشت: این در حالی است که مجلس به این منظور 9 میلیارد دلار پیش بینی کرده بود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در صورت روند قبلی و عدم اجرای طرح مردمی کردن یارانه ها ممکن بود شاهد یک تورم وحشتناک در کشور باشیم، تصریح کرد: انجام این طرح در سطح کشور هم به نفع مردم و بهم به نفع تولیدکنندگان است.

وی با اشاره به اینکه جهان گرفتار تأمین کالاهای اساسی هست، خاطرنشان کرد: با این وجود در کشور هیچ مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد.

ساداتی نژاد با اشاره به افزایش سریع قیمت مواد غذایی در سطح جهان گفت: کشورهای دنیا سیاست های خود را تغییر داده و صادرات مواد غذایی را محدود و حتی ممنوع کرده اند.

وی با اشاره به اینکه مصرف کننده و تولیدکننده باید حامی همدیگر باشند، افزود: در تلاش هستیم تا یارانه ها را به سمت کالابرگ ببریم تا مواد غذایی به دست خود مردم برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی برای تامین کالاهای اساسی در کشور نداریم

کمبودی برای تامین کالاهای اساسی در کشور نداریم