مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 22:272022-06-15اجتماعي

استاد زمین شناسی: احتمال زلزله مهیب در چارک و کیش بعید است


مدیرکل هلال احمر هرمزگان از آماده باش یگان های امدادی شهرستان بندرلنگه و نیز جزیره کیش و دیگر مراکز هلال احمر در نزدیکی به کانون زلزله خبر داد و بیان داشت: - مدیرکل هلال احمر هرمزگان از آماده باش یگان های امدادی شهرستان بندرلنگه و نیز جزیره کیش و دیگر مراکز هلال احمر در نزدیکی به کانون زلزله خبر داد و بیان داشت: انبارهای اقلام امدادی در غرب هرمزگان در وضعیت مناسبی بسر می برند و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

عضو هیأت علمی زمین شناسی دانشگاه هرمزگان با اشاره به محدود بودن اطلاعات زمین شناسی از منطقه چارک و جزایر غربی استان هرمزگان و وضعیت گسلی این منطقه، خاطرنشان کرد: نگاهی به اطلاعات دو سده اخیر در پراکندگی زلزله ها در ایران نشان می دهد که زلزله مهیبی در منطقه چارک و جزیره کیش رخ نداده و احتمال وقوع آن نیز بعید و بسیار بسیار کم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ مهدی مسعودی تأکید کرد: استان هرمزگان به بررسی های دقیق زمین شناسی و گسل شناسی نیاز دارد تا بتوانیم برآورد بهتر و دقیق تری از وضعیت هر منطقه داشته باشیم.

گزارشی از خسارات جانی و مالی نداشته ایم مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان نیز در این زمینه گفت: بر اساس اعلام فرمانداران و بخشداران مستقر در منطقه و همین طور اطلاعات میدانی واحدهای هلال احمر در شعاع 50 کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد زمین شناسی: احتمال زلزله مهیب در چارک و کیش بعید است

استاد زمین شناسی: احتمال زلزله مهیب در چارک و کیش بعید است