مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 08:072022-06-16بين الملل

اوکراین روزانه 100 نفر را در جنگ از دست می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ژنرال مارک میلی ، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز چهارشنبه پس از نشستی در بروکسل با گروه تماس کشور های غربی برای حمایت از اوکراین، - ایالات متحده اعلام کرده که براساس برآورد های کارشناسان نظامی، اوکراین روزانه 100 نفر را در میدان جنگ از دست می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ژنرال مارک میلی ، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز چهارشنبه پس از نشستی در بروکسل با گروه تماس کشور های غربی برای حمایت از اوکراین، گفت: ایالات متحده معتقد است که نیرو های اوکراینی روزانه حدود 100 نفر را از دست می دهند و 100 تا 300 نفر دیگر هم زخمی می شوند.

او گفت که گزارش های رسانه های خبری مبنی بر اینکه اوکراین روزانه 100 نفر را به عنوان کشته و 100 تا 300 نفر دیگر را به عنوان زخمی از دست می دهد، در برآورد های ایالات متحده از تلفات اوکراین هم مورد تایید قرار می گیرد.

در این نشست همچنین، لوید جی آستین ، وزیر دفاع ایالات متحده گفت که کشور های غربی آماده اند تا زمانی که نیاز باشد بر کمک های نظامی به اوکراین تمرکز کنند.

آستین گفت که این نشست نشان داد که همه وزرای حاضر مصمم به انجام این کار هستند.

رییس پنتاگون در ادامه مواضع روسیه هراسانه کشورش در این نشست ادعا کرد: ما باید حتی جدی تر بوده تا اطمینان حاصل کنیم که اوک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین روزانه 100 نفر را در جنگ از دست می دهد

اوکراین روزانه 100 نفر را در جنگ از دست می دهد