مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 08:322022-06-16اقتصادي

چرا فکر می کنیم مردم دنیا بهتر از ایران زندگی می کنند؟


تعریف می کرد که دختر دبستانی او تحت تاثیر برخی همکلاسی های خود در مدرسه، به وی گفته است که «شرایط به گونه ای است که بهتر است برای زندگی به خارج از ایران سفر کرد»! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه کیهان در مطلبی با عننوان بخوانید و خودتان قضاوت کنید به قلم مسعود اکبری نوشت: 1- به این خبر ها توجه کنید: روزنامه بیلد آلمان: به دلیل افزایش تورم مردم مجبور به کاهش وعده های غذایی خود شده اند.

از هر 6 آلمانی یک نفر برای صرفه جویی در هزینه ها یک وعده غذایی خود را حذف می کند ؛ روزنامه لوفیگارو: تورم فرانسه رکورد 37 ساله را شکست.

قیمت مسکن، پذیرایی، بیمه، خدمات حمایت اجتماعی، اجاره، آب، جمع آوری زباله های خانگی و یا حتی قیمت های نگهداری و تعمیر خودرو های شخصی و محصولات تولیدی همگی در حال افزایش هستند.

؛ با افزایش بی وقفه تورم در کشور های غربی، از انگلیس خبر می رسد که به دلیل وخامت اوضاع، پارلمان این کشور از دولت بوریس جانسون خواسته است تا وزارت فقر غذایی تشکیل بدهد ؛ جو بایدن: تورم در آمریکا به دلیل حمایت از اوکراین است، مردم باید تحمل کنند.

؛ قیمت بنزین در آمریکا در بالاترین قیمت تاریخی خود ایستاد .

آمریکا با قریب به 120 فوتی در روز، تایوان با حدود 109 فوتی در روز، فرانسه با بیش از 90 فوتی در روز، روسیه با 56 فوتی، برزیل با 53 فوتی، ایتالیا با 41 فوتی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا فکر می کنیم مردم دنیا بهتر از ایران زندگی می کنند؟

چرا فکر می کنیم مردم دنیا بهتر از ایران زندگی می کنند؟