مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 08:422022-06-16پزشكي

ارائه خدمات رایگان مهارت های فرزندپروری در مراکز جامع خدمات سلامت خراسان شمالی


مدیرگروه سلامت روان اجتماعی اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مراکز جامع سلامت شهری زیر مجموعه دانشگاه آموزش های لازم در خصوص فرزندپروری برای والدین به صورت رایگان توسط روانشناسان برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی زهرا یوسف نژاد، مدیرگروه سلامت روان اجتماعی اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت و ضرورت آموزش مهارت های فرزندپروری برای والدین، اظهارکرد: مراکز جامع سلامت شهری زیر مجموعه دانشگاه این آموزش ها را برای والدین به صورت رایگان توسط روانشناسان مجرب به صورت انفرادی و گروهی برگزار می کند.

وی گفت: برای رشد کودکان، ما به یک نظام انضباطی نیاز داریم که بتوانیم قاطعانه به کار ببریم، با این کار به فرزندانمان می آموزیم مسئولیت رفتارهای خود و پیامد آن ها را بپذیرند، به نیازها و عقاید دیگران توجه کنند و یاد بگیرند رفتارها و هیجان های خودشان را کنترل کنند.

مدیرگروه سلامت روان اجتماعی اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، افزود: اگر رفتار و واکنش های ما قابل پیش بینی و با ثبات باشد کودکان تکلیف خود را بهتر متوجه می شوند و راحت تر با انتظارها و محدودیت های ما کنار می آیند، انض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان مهارت های فرزندپروری در مراکز جامع خدمات سلامت خراسان شمالی

ارائه خدمات رایگان مهارت های فرزندپروری در مراکز جامع خدمات سلامت خراسان شمالی