مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 08:422022-06-16اقتصادي

اصلاح قانون بانک مرکزی تا 2 ماه دیگر/فرار 20 هزار میلیاردی سرمایه از کرمان


اصلاح قانون بانک مرکزی بعد از 50 سال کلید خورده و کلیات آن تصویب شده است و پیش بینی می کنیم تا دو ماه دیگر بتوانیم این قانون را در کشور تصویب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز هفتاد و چهارمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان برگزار شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: بر اساس پایش صورت گرفته از محیط کسب و کار در استان کرمان می دانیم بانک، بیمه و مالیات بیشترین دغدغه ماست، بنابراین بر این موضوعات تمرکز می کنیم.

فرار 20 هزار میلیارد تومانی سرمایه از کرمان سید مهدی طبیب زاده ادامه داد: در حوزه تامین اجتماعی مسائل حاد و پیچیده ای وجود دارد و درخواست داریم از رییس تامین کشور برای حضور در استان کرمان دعوت و مسائل مطرح شود، زیرا مسائل کلیدی در این حوزه داریم که باید رفع شود.

وی از انجام زیربنایی ترین کارهای مطالعاتی در حوزه مسائل بانکی در اتاق بازرگانی استان کرمان و انتشار کتاب و دستورالعمل در این زمینه خبر داد و ابراز داشت: برای برخی اصلاحات به قوه قضاییه مراجعه کرده ایم و در دیوان عدالت هم رای گرفته ایم و امیدواریم این اقدامات در کشور راهگشا باشد.

طبیب زاده با اشاره به اینکه می توانیم، اقدامات خوبی را برای بهبود فضای کسب و کار در استان کرمان انجام دهیم، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قانون بانک مرکزی تا 2 ماه دیگر/فرار 20 هزار میلیاردی سرمایه از کرمان

اصلاح قانون بانک مرکزی تا 2 ماه دیگر/فرار 20 هزار میلیاردی سرمایه از کرمان